(Video) Aksi Redha Rozlan Dalam Ninja Warrior Kagumkan Netizen





Video yang merakamkan Mohd Redha Rozlan yang menyertai program sukan televisyen Jepun, Sasuke Việt Nam atau lebih dikenali sebagai 'Ninja Warrior', mendapat pujian dari netizen Malaysia.

Redha yang juga seorang pegawai Teknologi Maklumat (IT) berjaya melepasi peringkat pertama permainan itu bagi kategori di bawah 46 saat dan beliau mungkin rakyat Malaysia pertama yang menyertai program itu.

Pegawai Teknologi Maklumat (IT) itu melepasi peringkat pertama permainan tersebut bagi kategori bawah 46 saat dan beliau mungkin merupakan rakyat Malaysia pertama yang menyertai program itu.

Redha Rozlan, yang turut dikenali sebagai Mat Redho pernal tampil dalam program Fear Factor Malaysia pada 2014 yang menampilkan beliau berpasangan dengan pelakon Erin Malek.

Viet Nam News melaporkan, program sukan yang berasal dari Jepun itu telah memulakan musim keduanya di Vietnam pada 19 Mei lalu dan pada tahun ini, sebanyak 1,500 orang mendaftar diri untuk menyertai pusingan pertama permainan berkenaan, termasuk 35 rakyat asing.

Menerusi video yang dimuat naik, kelihatan Mat Redho dengan bersahaja melepasi rintangan-rintangan sehingga ke titik penamat.

Selepas menematkan permainan itu, Mat Redho yang memakai baju berlambangkan Malaysia itu mendapat tepukan gemuruh dari penonton. 
Sumber:- Siakapkeli.my


EmoticonEmoticon